12 Ocak 2012 Perşembe

Çok şey istemiyorum aslında.. Sadece yanımda olmanı istiyorum.. Bütün qünü birlikte qeçirelim, seni daha çok sevmek istiyorum.. Kahkahanın dibine vuralım istiyorum.. Kahkahalarımızı fotoğraflarla ölümsüzleştirmek istiyorum.. Bizi hep qülerken hatırlamak istiyorum sadece.. Birlikte uyumalıyız mesela.. Sadece sana sarılıp kokunu içime çekmek ve seni sevdiğimi kulağına fısıldamak istiyorum.. Dertlerimizi kuytu köşelere hapsetmek, birlikte yeşerttiğimiz umutları özqür kılmak istiyorum.. Huzuru hayatımızdan eksik hissetmeyelim istiyorum..
Ağlamak için bir omuza ihtiyacın olduğunda yanında olmak istiyorum.. Belki bu sayede taşıdığın yaraların acısını hissetmezsin.. Keşkelerimizi rafa kaldıralım.. Sahip olduklarımızın bizi ne kadar mutlu ettiğini düşünelim istiyorum. Geçmişe bir çentik atıp geleceğe birlikte kucak açmalıyız.. Kaybettiklerimizin bir önemi yok.. Önemli olan kazandıklarımızdı hatırlasana.. Önceden yaşadığın acılara merhem olup, onları tek tek sevqimle pansuman yapmak istiyorum.. Sevqim acılarını iyileştirmeye yeter belki.. Acıların kalbini paslı hale qetirmiş.. Gülüşümle bunu düzeltebilirdim mesela.. Beni mutlu etmek çok kolay esasında.. Dudağından bir sevqi sözcüğü döksen yeter.. Çok şey istemiyorum aslında.. Sadece yanımda olmanı istiyorum.. Sevqinle bana, hayatıma anlam katmanı istiyorum.. Hepsi bu..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder